FAQ
Hi, waarmee kunnen wij je helpen?
Heb je een vraag of is er iets onduidelijk? Hier is een overzicht met de meest gestelde vragen en hun antwoorden.
BESTELLEN
HEB IK EEN ACCOUNT NODIG OM EEN BESTELLING TE PLAATSEN?
HEB IK EEN ACCOUNT NODIG OM EEN BESTELLING TE PLAATSEN?
Nee, je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen. Maar het kan handig zijn om er een aan te maken, zodat je je bestelling gemakkelijk kunt volgen en je gegevens worden onthouden voor een volgende keer.
HOE KAN IK BESTELLEN?
HOE KAN IK BESTELLEN?
Je kunt eenvoudig een bestelling plaatsen via onze website: https://babystoreguzel.nl
IK HEB GEEN BEVESTIGINGSMAIL ONTVANGEN.
IK HEB GEEN BEVESTIGINGSMAIL ONTVANGEN.
Kijk even in je spam- of reclamefolder. Nog steeds niets ontvangen? Stuur ons dan een e-mail via babystoreguzel@hotmail.com, dan helpen we je graag verder.
HOE KAN IK MIJN ADRES WIJZIGEN NA HET PLAATSEN VAN EEN BESTELLING?
HOE KAN IK MIJN ADRES WIJZIGEN NA HET PLAATSEN VAN EEN BESTELLING?
Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar babystoreguzel@hotmail.com. We kunnen het adres alleen wijzigen als je bestelling nog niet is verzonden of gepersonaliseerd.
KAN IK MIJN BESTELLING NOG AANPASSEN?
KAN IK MIJN BESTELLING NOG AANPASSEN?
Dat kan alleen binnen 2 uur na het plaatsen van je bestelling én zolang deze nog niet in productie is genomen.
WANNEER KOMEN UITVERKOCHTE ITEMS WEER BINNEN?
WANNEER KOMEN UITVERKOCHTE ITEMS WEER BINNEN?
Stuur ons gerust een e-mail of schrijf je in voor onze nieuwsbrief. Dan houden we je op de hoogte van nieuwe voorraad.
KAN IK EEN ITEM RESERVEREN?
KAN IK EEN ITEM RESERVEREN?
Nee, het is helaas niet mogelijk om producten te reserveren.
WAT IS HET GARANTIE TERMIJN?
WAT IS HET GARANTIE TERMIJN?
Je hebt standaard recht op wettelijke garantie. Daarnaast hanteren wij een garantietermijn van 6 maanden op onze producten.
IK HEB EEN VERKEERDE MAAT OF KLEUR ONTVANGEN. WAT NU?
IK HEB EEN VERKEERDE MAAT OF KLEUR ONTVANGEN. WAT NU?
Stuur een e-mail naar babystoreguzel@hotmail.com met je ordernummer en een foto van het product. We lossen het netjes met je op.
BETALEN
WELKE BETAALMETHODES WORDEN GEACCEPTEERD?
WELKE BETAALMETHODES WORDEN GEACCEPTEERD?
Bij BabyStoreGuzel kun je betalen met iDeal, PayPal, Klarna, Visa, Mastercard en Apple Pay.
ONTVANG IK EEN BETALINGSBEWIJS?
ONTVANG IK EEN BETALINGSBEWIJS?
Na je bestelling ontvang je een orderbevestiging per mail met een overzicht van je betaling. Niet ontvangen? Stuur ons een berichtje via babystoreguzel@hotmail.com.
IK WIL GRAAG EEN FACTUUR ONTVANGEN.
IK WIL GRAAG EEN FACTUUR ONTVANGEN.
Geen probleem! Stuur een e-mail naar babystoreguzel@hotmail.com, dan sturen wij de factuur naar je toe.
VERZENDEN
WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?
WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?
- Niet-gepersonaliseerde producten: verzonden binnen 24 uur
- Gepersonaliseerde producten: 2–5 werkdagen verwerkingstijd
WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
De verzendkosten worden automatisch berekend in je winkelmandje. Bij bepaalde acties of bestelhoeveelheden bieden we gratis verzending aan.
HOE KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?
HOE KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een trackinglink via e-mail.
KAN IK MIJN ADRES NOG WIJZIGEN?
KAN IK MIJN ADRES NOG WIJZIGEN?
Alleen binnen 2 uur na het plaatsen van je bestelling en zolang je bestelling nog niet in productie is.
WAT ALS IK NIET THUIS BEN BIJ BEZORGING?
WAT ALS IK NIET THUIS BEN BIJ BEZORGING?
De bezorger laat een kaartje achter of probeert het bij buren af te geven. Je kunt via de track & trace een nieuwe bezorgpoging plannen.
KAN IK DE BESTELLING BIJ EEN AFHAALPUNT LATEN BEZORGEN?
KAN IK DE BESTELLING BIJ EEN AFHAALPUNT LATEN BEZORGEN?
Dat hangt af van de vervoerder. In veel gevallen kun je dit regelen via de track & trace pagina zodra je bestelling is verzonden.
IK HEB EEN BESCHADIGD PRODUCT ONTVANGEN. WAT NU?
IK HEB EEN BESCHADIGD PRODUCT ONTVANGEN. WAT NU?
Stuur binnen 5 dagen na ontvangst een foto + je ordernummer naar babystoreguzel@hotmail.com. We zorgen voor een passende oplossing.
RETOURNEREN
HOE KAN IK RETOURNEREN?
HOE KAN IK RETOURNEREN?
Je hebt recht op retour als:
✔️ Je bestelling niet binnen 45 dagen is geleverd
✔️ Je een beschadigd of verkeerd artikel hebt ontvangen
✔️ Je een ongepersonaliseerd en ongebruikt product wilt retourneren
KAN IK IETS RUILEN?
KAN IK IETS RUILEN?
Neem even contact met ons op via babystoreguzel@hotmail.com. We denken graag met je mee.
WAT IS HET RETOURTERMIJN?
WAT IS HET RETOURTERMIJN?
Retourverzoeken kunnen binnen 15 dagen na het verstrijken van de levertijd van 45 dagen worden ingediend.
KUNNEN GEPERSONALISEERDE ITEMS GERETOURNEERD WORDEN?
KUNNEN GEPERSONALISEERDE ITEMS GERETOURNEERD WORDEN?
Helaas niet. Gepersonaliseerde producten kunnen alleen worden geretourneerd bij een fout van onze kant (bijv. verkeerde naam of kleur).
WANNEER WORDT MIJN GELD TERUGGESTORT?
WANNEER WORDT MIJN GELD TERUGGESTORT?
Binnen 7 werkdagen na verwerking van je retour. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat het bedrag zichtbaar is op je rekening.
IK MIS EEN ITEM OF HEB EEN VERKEERD ITEM ONTVANGEN. WAT NU?
IK MIS EEN ITEM OF HEB EEN VERKEERD ITEM ONTVANGEN. WAT NU?
Stuur ons een mail met je ordernummer en duidelijke foto(’s) via babystoreguzel@hotmail.com – we lossen het zo snel mogelijk op.
KORTING
IK BEN MIJN KORTINGSCODE VERGETEN. WAT NU?
IK BEN MIJN KORTINGSCODE VERGETEN. WAT NU?
Stuur ons een bericht met je ordernummer en de vergeten kortingscode. Als deze nog geldig was tijdens je bestelling, verwerken we de korting alsnog.
HOE GEBRUIK IK MIJN KORTINGSCODE?
HOE GEBRUIK IK MIJN KORTINGSCODE?
Voer de code in tijdens het afrekenen in het veld ‘kortingscode’. Er kan maar één kortingscode per bestelling gebruikt worden.
MIJN KORTINGSCODE WERKT NIET. HOE KAN DAT?
MIJN KORTINGSCODE WERKT NIET. HOE KAN DAT?
- De code is verlopen
- De code geldt niet op sale items
- De code is accountgebonden
PERSONALISATIE
DE NAAM/INITIALEN ZIJN VERKEERD GEBORDUURD. WAT NU?
DE NAAM/INITIALEN ZIJN VERKEERD GEBORDUURD. WAT NU?
Stuur ons een foto en je ordernummer. Als het een fout van onze kant is, maken we het uiteraard in orde.
IK WIL EEN ANDERE KLEUR BORDURING. KAN DAT?
IK WIL EEN ANDERE KLEUR BORDURING. KAN DAT?
Tijdens het bestellen kun je kiezen uit de beschikbare kleuren. Staat jouw gewenste kleur er niet bij? Neem dan even contact met ons op.
DE BORDURING IS NIET COMPLEET OF VERKEERD. WAT NU?
DE BORDURING IS NIET COMPLEET OF VERKEERD. WAT NU?
Stuur een foto van het product en een e-mail naar babystoreguzel@hotmail.com. We lossen het netjes met je op.