Restitutiebeleid

πŸ’¬ Annuleren of retourneren? Geen zorgen – we denken met je mee!

We hopen natuurlijk dat je blij wordt van je bestelling. Maar mocht er iets niet naar wens zijn, dan staan we klaar om het netjes met je op te lossen.


πŸ“¦ Bestelling annuleren

Wil je jouw bestelling wijzigen of annuleren?
Dat kan zolang het pakket nog niet is verzonden of gepersonaliseerd.

πŸ“Belangrijk: Neem binnen 12 uur contact met ons op. Is je bestelling al in productie of onderweg? Dan kunnen we deze helaas niet meer annuleren.


πŸ” Retourneren & terugbetalingen

Jouw tevredenheid is onze prioriteit. Je hebt recht op een terugbetaling bij:
βœ”οΈ Niet ontvangen binnen 45 dagen (excl. 2-5 dagen verwerking)
βœ”οΈ Een beschadigd of verkeerd artikel
βœ”οΈ Retour van ongebruikt artikel (m.u.v. gepersonaliseerde items)

🚫 Let op:
❌ Gepersonaliseerde producten kunnen niet geretourneerd of geruild worden tenzij er sprake is van een fout van onze kant (bijv. verkeerde naam, kleur of artikel). Elk stuk wordt namelijk speciaal voor jou gemaakt.
❌ Geen restitutie bij fouten in het opgegeven adres of vertragingen buiten onze controle (zoals douane of natuurrampen)

πŸ“… Retourverzoek indienen?
Stuur binnen 15 dagen na het verstrijken van de levertijd (45 dagen) een bericht via onze contactpagina of naar babystoreguzel@hotmail.com.